onsdag, november 11

Dikt


Dikt:
Jag sitter här och väntar. Väntar på vad då? Väntar på familj, på vänner, på tjärlek. Ledig från skolan. Så vad kan man göra titta på TV eller stå vid datorn. Det ända seldskap jag har är mina fiskar. Skulle kuna fråga om jag fick gå ut med granens hund. Men vill inte utnytja dom....
Men ret som det är fylls mitt liv av ljus, av muik och av glädje. Jag vill hoppa och dansa. Hoppas... Hoppas att alla förstår vilken under bar värld vi lever i. Frisk luft och rent vatten. Ta hand om våran värld, vi har bara en. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.......
Jag hoppas att ni alla förstår hur viktigt det är att ta hand om våran jord.
Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.... Det är mitt moto!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)